loading...
بهترین های آندروید در اینجاست!
حمید بازدید : 313 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (2)

دانلود بازی مسابقه ای و هیجان انگیز Bang Bang Racing HD v1.10

Bang Bang Racing یک بازی مسابقه ای فوق العاده می باشد که برای اندروید منتشر شده است. در این بازی زیبا شما با رقیبان به مسابقه بپردازید و آن ها را شکست دهید. فیزیک پویا بازی به همراه گرافیک بالا برای شما یک تجربه منحصر به فرد را به ارمغان می آورد. بازی دارای ۲۰ ماشین مسابقه و ۴ نوع مسابقه مختلف می باشد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

حمید بازدید : 276 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود بازی فوق العاده زیبای Mini Dash v1.05

 Mini Dash یک بازی هیجان انگیز و فوق العاده زیبا می باشد که موفق به کسب ۴٫۵ ستاره در گوگل پلی شده است. کنترل قهرمان خود را بر عهده بگیرید و وارد دنیای اسرار آمیز و پر از تله شوید ! بازی از کنترل کلاسیک بهره می برد، و با داشتن جهانی فوق العاده زیبا که نظیر آن را در هیچ بازی دیگری مشاهده نکردید یک تجربه فوق العاده را برای شما به ارمغان می آورد. جهان بازی به گونه ای طراحی شده است که در هر قدم چالشی در انتظار شما می باشد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

حمید بازدید : 305 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود بازی معدنچی الماس Gem Miner 2 v1.4

Gem Miner 2 یک بازی فکری و ماجرایی جذاب است. شما در این بازی در نقش یک معدنچی هستید که در معادن مختلف در اعماق زمین در جست و جوی طلا ، الماس و سنگ های گران قیمت است . شما باید با استفاده از نقشه و ابزاری که در اختیار دارید پیش بروید و با به دست آوردن جواهرات در هر مرحله می توانید ابزارهای پیشرفته تری خریداری کنید. با گذشت مراحل بدست آوردن جواهرات سخت تر خواهد شد . برای مشاهده تصاویر بیشتر و دریافت این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

حمید بازدید : 248 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تناسب اندام Runtastic PRO v4.2

ین برنامه کلید تناسب اندام شما می باشد . Runtastic از GPS برای پیدا کردن مسیر های خوب برای دویدن و ورزش کردن به شما پیشنهاد می دهد و مقدار ورزش کردن شما را تخمین می زند و نموداری برای وضعیت شما ارائه می دهد .
یکی از بهترین ویژگی های برنامه انجام دستورات صوتی است . شما وقتی دست از دویدن می کشید نرم افزار خود به خود زمان را متوقف می کند . شما می توانید مکان های جدید را بین دوستانتان به اشتراک گذارید .
برای دانلود و تصاویر بیشتری از محیط برنامه در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

حمید بازدید : 241 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود Real Football 2013 v1.0.6 - بازی موبایل فوتبال حرفه ای بعلاوه گیم دیتای بازی

بازی فوتبال در همه نقاط جهان یک بازی شناخته شده و بسیار پرطرفدار است. اینک شما می توانید در بازی جذاب Real Football 2013 در یک شبیه سازی فوتبال واقعی شرکت کنید و به دسته معروف ترین ها در دنیای مجازی بپیوندید. در این بازی در شخصیت های مدیر باشگاه، مربی کارآمد و یا بازیکن حرفه ای ظاهر خواهید شد که می تواند به بازیکنان تکنیک های بازی را بیاموزد، قراردادهای کاری امضا کند، همانند یک ستاره فوتبال پا به مسابقات جام جهانی بگذارد و با انجام یک بازی حرفه ای توجه همگان را به سوی خود جلب نماید. از ویژگی های این بازی می توان به وجود بیش از صدها انیمیشن، وجود شخصیت بازیکن های واقعی فوتبال، شرکت در 14 لیگ قهرمانی و بازی در 350 تیم ورزشی اشاره کرد.

حمید بازدید : 273 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود Clouds & Sheep Premium v1.9.0 - بازی موبایل ابرها و گوسفندان

در بازی سه بعدی و سرگرم کننده Clouds & Sheep مراقبت از مزرعه ای سبز با وجود گوسفندهای ناقلایی که در آن زندگی می کنند به شما سپرده شده است. مراقبت از گله ی گوسفندها کار بسیار مشکلی است پس دقت کنید تا به بهترین چوپان در تمام دوران زندگیتان تبدیل شوید. تهیه نیاز های اولیه گوسفندان همچون آب و غذا و نگه داری از بچه های آنان، دفاع در برابر حمله گرگ ها و حفاظت از آن ها در مقابل رعد و برق و طوفان به عهده شما گذاشته شده است. با انجام موفقیت آمیز ماموریت هایتان پاداش کسب کنید و قدم به مراحل بعدی بگذارید. جست و خیز، ماسه بازی و فوتبال بازی کردن گوسفندان می تواند برای شما بسیار سرگرم کننده باشد.

حمید بازدید : 288 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)
نرم افزار Kakao Talk Messenger مکالمه و ارسال SMS رایگان

بهترین و اولین نرم افزار مکالمه رایگان در تلفن همرا ه ، انتخاب شده توسط 85  میلیون نفر در 230 کشور جهان . مشاهده و نتیجه گیری کنید که چرا این نرم افزار از این محبوبیت برخوردار است . خلاصه ای از امکانات نرم افزار : مکالمه و ارسال پیام  نامحدود با کیفیت اچ دی ، 250 شکلک جدید برای استفاده در اس ام اس ، استفاده از فیلترهای صوتی خنده دار ، استفاده بصورت والکی تالکی ، به اشتراک گذاری ویدئو ، عکس و تماس صوتی ، چت گروهی فوق العاده آسان و سریع ، ضبط و ارسال پیام صوتی ، ارسال پیام کوتاه کد گذاری شده برای امنیت بیشتر و پشتیبانی از تمامی تلفن های همراه . این نرم افزار گوشی های تلفن همراه آیفون و اندروید را می توانید از سرورهای دانلود فارسی با لینک مستقیم دریافت نمایید . انتخاب شده بعنوان بهترین نرم افزار ارسال پیام توسط سایت معتبر Cnet

حمید بازدید : 289 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود نسخه جدید Chorom مرورگر کروم برای اندروید

دانلود نسخه جدید Chorom مرورگر کروم برای اندروید Reviewed by Afshin on Sep 7Rating: 5.0

نرم افزار Chrome Beta یکی از قدرتمند ترین نرم افزار با ورژن جدید ۳۰.۰.۱۵۹۹.۳۰ در زمینه مرورگر اینترنت می باشد . شرکت سازنده نرم افزار کروم شرکت گوگل می باشد که هدف از تولید این نرم افزار شبیه ساز نسخه ویندوز بوده که مخصوص نسخه های اندروید ۴ به بالا می باشد . امنیت کاربر در کروم اولین نگاه از شرکت سازنده بوده ولازم به ذکر است سرعت گشت و گذار در اینترنت بدون افت سرعت همراه می باشد میتوانید در نرم افزار از افزونه ها و تب ها جدید به همراه بوک مارک ها استفاده کنید . دانلود از این مرورگر توسط دانلود مننجر خود نرم افزار همراه بوده که امکان قطع و از سرگیری دانلود را به کاربر میدهد .

ویژگی های نرم افزار Chrome Beta :

- امنیت بالا

- شبیه ساز نسخه ویندوز

- استفاده از تب جدید

- استفاده از بوک مارک ها

- مناسب برای اندروید ۴ به بالا

حمید بازدید : 3263 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Milad Dictionary دیکشنری با تلفظ برای اندروید

نرم افزار Milad Dictionary یکی از برترین و قدرتمندترین دیکشنری های مناسب برای سیستم عامل اندروید می باشد . نرم افزار در نظر گرفته شده میتواند کلمه ها را از انگلیسی به فارسی و بالعکس معنی کند . کاربرانی که میخ.اهند تلفظ یک کلمه خاص را گوش فرا دهند میتوانند در نرم افزار از گزینه تلفظ کلمه ، با تلفظ صحیح کلمه آشنا شوند (more…)

حمید بازدید : 180 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (1)
دانلود نرم افزار Sketch Guru طراحی تصاویر برای اندروید

دانلود نرم افزار Sketch Guru طراحی تصاویر برای اندرویدReviewed by Hosein on Sep 9Rating: 5.0Sketch Guruنرم افزار Sketch Guru یکی از جدیدترین برنامه های تغییر دادن تصویر با ورژن جدید 1.5.4 در گوشی های اندروید می باشد، شما می توانید

نرم افزار Sketch Guru یکی از جدیدترین برنامه های تغییر دادن تصاویر با ورژن جدید ۱.۵.۴ در گوشی های اندروید می باشد، شما می توانید به وسیله نرم افزار طراحی تصاویر به یک هنرمند حرفه ای تبدیل شوید، بوسیله این نرم افزار می توانید تمامی عکس های خود را از قبیل عکس های گالری یا عکس هایی که با گوشی خود می گیرید را تغییر دهید و به دو صورت سیاه سفید و رنگی با ۱۳ نوع از اثرات فوق العاده از جمله آبرنگ، تخته سیاه، مداد، کاغذ دوربین، کارتونی،چاپ و غیره در بیاورید

نرم افزار طراحی تصاویر عکس های شما را بصورت کامل یا به هر اندازه که شما می خواهید تغییر می دهد و شما می توانید تمامی عکس هایی را که ویرایش کرده اید برای همه به اشتراک بگذارید، این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید ۱.۶ به بالا می باشد، امیدواریم از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.

 

ویژگی های نرم افزار Sketch Guru :

- تغییر اندازه عکس

- تنظیمات عکس در ۶ نوع مختلف

- ۱۳ نوع از اثرات فوق العاده در عکس های سیاه سفید و رنگی

- به اشتراک گذاری عکس برای همه دوستان

- مناسب برای اندروید ۱.۶ به بالا

 

تصاویری از محیط نرم افزار طراحی تصاویر :

Sketch-Guru1-www.download.ir  Sketch-Guru2-www.download.ir

حمید بازدید : 572 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)
نرم افزار ۲.۳.۲ Faceb00k Messenger  فیسبوک مسنجر برای گوشی های اندروید

نرم افزار 2.3.2 Faceb00k Messenger فیسبوک مسنجر برای گوشی های اندرویدReviewed by Hosein Abolhasani on Sep 9Rating: 5.0

نرم افزار فیسبوک مسنجر بصورت رایگان ارائه شده و برای استفاده شما عزیزان بر روی سرورهای پرقدرت دانلود فارسی قرار گرفت . این نرم افزار را می توانید بر روی تلفن هوشمند خود نصب و بعد از کانکت شدن با اکانت خود پیام صوتی ، عکس و … ارسال کنید . ضمنا اس ام اس های خود را نیز می توانید در این برنامه پاسخ دهید .

 

 

 

 

 

 

حمید بازدید : 192 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود Real Steel HD v1.2.8 بازی جنگی با گرافیک فولاد واقعی

Real Steel HD تو این بازی زیبای باید شما جنگ تن به تن با رباط رویروتون انجام بدید و اونو شکست بدید

بازی رسمی “فولاد واقعی” Real Steel HD نسخه آندروید منتشر شد.
بازی بسیار زیا و هیجانی مبارزه بین رباتها برای شکست دادن دشمن
بازی در دو حالت (در حالت مسابقات) و (در حالت مبارزه آزاد) اجرا میشود .

تغییرات :
ربات جدید
رفع مشکلات و ارتقای عملکرد

 

راهنمای نصب بازی :
۱-apk رانصب کنید.
۲-پوشه دیتا com.jumpgames.RealSteel  را درsdcard/Android/data کپی کنید.
۳-بازی را اجرا کنید

حمید بازدید : 195 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود Breach & Clear v1.01e بازی شکاف و پاک سازی

Breach & Clear این بازی دارای گیم پلی تاکتیکی و به صورت استراتژی می باشد. وظیفه شما تشکیل تیم عملیات ویژه خود است که باید با برنامه ریزی های مناسب، ماموریت های پیشرفته خود را تکمیل کنید.

ویژگی ها Breach & Clear:

قابلیت سفارشی کردن تجهیزات و سرباز ها

دارای ۱۵ ماموریت

دارای بیش از ۳۰ سلاح
راهنمای نصب بازی :
۱-apk رانصب کنید.
۲-پوشه دیتا com.gun.bnc  را درsdcard/Android/obb کپی کنید.
۳-بازی را اجرا کنید

 

 توجه : برای اجرای راحت بازی یا باید با Lucky Patcher لاینسس رو پاک کنید یا اینکه پلی استور مود شده Google Play by ChelpuS رو نصب کرده باشید.

حمید بازدید : 178 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود WeatherPro v3.0 پیش بینی وضعیت آب و هوانمایش وضعیت آب و هوا در ۷ روز آینده
- انتخاب محل دلخواه برای نمایش آب و هوا
- نمایش نقشه های ماهواره ای آب و هوا
- رادار (فقط برای آمریکا و بیشتر کشورهای اروپایی)
- تغییر واحدها
- ساخت Widget روی صفحه اصلی گوشی با امکان نمایش وضعیت آب و هوا در ۵ روز آینده
- پشتیبانی از شهرهای ایران

 
تغییرات :

اضافه شدن رابط کاربری جدید و زیبا بهمراه نمایش سیمبل های جدید برای نمایش آب و هوای جاری
نمایش وضعیت آب و هوای مکان جاری (با استفاده از سنسور در هر مکانی که هستید)
پیش بینی فوری آب و هوا
قابلیت نمایش تصاویر نقشه بصورت رادار

 

حمید بازدید : 177 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود Google Earth v7.1.1.1781 نقشه های ماهواره ای گوگل Google Earth:

- جستجو برای محل مورد نظر
- مکان یابی (باید گزینه Use wireless networks در تنظیمات Location & Security فعال باشد)
- لایه های مختلف برای نمایش و عدم نمایش : مکانها ، مشاغل ، مرزها ، جاده ها ، اقیانوسها
- کنترل نمایش از طریق سنسورهای قطب نما و شتاب سنج
- کنترل نمایش از طریق صفحه لمسی
- مرور اطراف ، حول محور نقطه انتخاب شده در صورت فعال بودن گزینه Look-around از آیکون روی نقشه
- نمایش سه بعدی ساختمانهای معروف جهان (در Tabletها با اندروید ۳٫۰)

دانلود Google Earth v7.1.1.1781 نقشه های ماهواره ای گوگل
تغییرات :

قابلیت نمایش تصاویر مشترک اکانت +Google در نرم افزار
 

حمید بازدید : 172 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود Next Browser v1.09 مرورگری جدید قدرتمند محصول جدید شرکت معروف GO که اکثر بچه ها با برنامه های این شرکت مثل go launcher یا go sms آشنایی دارند .

ویژگیها Next Browser:

اسپید دیال ساده و سریع
سرچ صوتی
حالت Next View
تبدار
دارای افزونه های زیاد
قابلیت سینک شدن با دستگاه های دیگر

 

تغییرات :

بهبود آیکن در نوار آدرس
بهبود نمایش مشخصات در RSS
تغییر صفحه اصلی (صفحه شروع برنامه)
اضافه شدن موتور های جستجوگر جدید (duckduckgo, Yandex, Naver, Daum)
اضافه شدن قابلیت درخواست مسیر ذخیره فایل در زمان دانلود
بهبود فرمت های URL (کوتاه شدن آدرس سایت ها)
و

حمید بازدید : 185 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود بازی خط هندسی Geometry Dash v1.02

ورژن جدید بازی Geometry Dash یک بازی جذاب فکری برای اندروید میباشد. در این بازی شما هدایت یک مکعب در اختیار دارید و باید این مکعب کوچک را از موانع مختلف عبور دهید و نگذارید که به آن آسیبی برسد هر چه به مراحل بالاتر مبروید بازی سخت تر و موانع سر راه شما بیشتر میشود و باید دقت و تمرکز بیشتری داشته باشید که به موانع برخورد نکنید.

حمید بازدید : 324 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود بازی توتم دونده [Totem Runner v1.0.1 [Full

Totem Runner یک بازی بسیار زیبا و جذاب برای اندروید میباشد. در زمانی که تمام دنیا در تاریکی مطلق فرو میرود یک جنگجوی شجاع از دل تاریکی بر می خیزد. در این بازی شما در نقش جنگجوی شجاع میباشید که باید از توانایی های خود شیطان را از بین ببرید و آرامش را جهان باز گردانید. از ویژگی های این بازی میتوان به گرافیک زیبا و جذاب، گیم پلی مهیج و غیره…اشاره کرد.

حمید بازدید : 191 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود بازی هدایت گوی Labyrinth 2 v1.24

Labyrinth 2 یک بازی بسیار زیبا پازل و پر طرفدار برای اندروید میباشد. در این بازی شما یک گوی را در اختیار دارید و باید آن را بدون اینکه در حفره های سر راه بیفتد به سمت مقصد آن هدایت کنید برای هدایت گوی از شتاب سنج گوشی استفاده میکند. از ویژگی های این بازی میتوان به گرافیگ جذاب، ۶۵ مرحله چالس بر انگیز و غیره اشاره کرد.

حمید بازدید : 219 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه قفل صفحه Sparky Lock Screen v0.99.5

ورژن جدید نرم افزار Sparky Lock Screen یکی از برترین مجموعه ی صفحه قفل های بسیار زیبا،شیک و متفاوت برای سیستم عامل اندروید میباشد. قطعاً شما هم در انتخاب میان این صفحه قفل ها دچار تردید خواهید شد اما با استفاده از هر یک از آنها محیط اسمارت فون تان را دگرگون خواهید کرد و می توانید دوستان خود را شگفت زده کنید.از دیگر ویژگی های اصلی این مجموعه می توان به طراحی فوق العاده و شگفت انگیز ، راه اندازی آسان و سریع ، بهینه سازی شده برای اسمارت فون ها و… اشاره کرد.متاسفانه این مجموعه از تبلت ها پشتیبانی نمی کند و همچنین نمی توان صفحه قفل ها را به صورت دستی دانلود کرد.

حمید بازدید : 164 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود بازی مبارزه رباط ها Real Steel HD v1.2.10

ورژن جدید بازی Real Steel HD یک بازی جذاب سبک اکشن و مبارزه ای مسابقات غیر قانونی رباط ها میباشد. شخصیت های موجود در این بازی بر اساس فیلم Real Steel طراحی شده است که شما می بایست با حریف های خود در رینگ های مختلف مبارزه کنید و تنها زمانی مبارزه تمام میشود که یکی از رباط ها نابود شده باشد. از ویزگی های این بازی میتوان به دو حالت مبارزه  مسابقات و مبارزه آزاد اجرا میشود، گرافیک جذاب و HD، بیش از ۱۰ نوع ربات با قدرت  با حرکات متفاوت .

حمید بازدید : 150 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار حرفه ای عکاسی Camera FV 5 v1.53

ورژن جدید Camera FV-5 نرم افزاری برای گرفتن عکس های با کیفیت در اندروید میباشد. این نرم افزار گوشی اندرویدی شما را تبدیل به یک دوربین با کیفیت DSLR میکند. این نرم افزار مناسب علاقه مندان و عکاسان حرفه ای میباشد با استفاده از این دوربین شما می توانید بهترین عکس ها را  گرفته به طوری که شما می توانید آنها را پس از پردازش و بعد از گرفتن به نتایج خیره کننده ای برسید. از ویژگی های این نرم افزار میتوان به عکاسی با پارامترهای قابل تنظیم جبران ISO، حالت اندازه گیری نور، حالت فوکوس، تعادل رنگ سفید، فوکوس اتوماتیک، ماکرو، قفل فوکوس (AF-L)، زوم دیجیتال و غیره اشاره کرد.

حمید بازدید : 225 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود Hill Climb Racing - بازی موبایل صعود به تپه

با نیوتن بیل همراه شوید تا یک بازی بر پایه قوانین فیزیک ارائه دهید. در بازی اتومبیل رانی Hill Climb Racing برای رسیدن به هدف نهایی بیل باید بدون وقفه به رانندگی ادامه دهید تا بتوانید به بالاترین تپه ها برسید، بدون اینکه لحظه ای استراحت کنید. در هنگام بالا رفتن از تپه می توانید با استفاده از ترفندهای شجاعانه و جمع آوری سکه ها اتومبیل خود را برای رسیدن به بالاترین نقطه تجهیز کنید. بازی وسایل نقلیه متفاوتی همچون دوچرخه،‌ تانک، کامیون و جیپ و .. در اختیارتان قرار میدهد تا بتوانید رانندگی متفاوتی را تجربه کنید. از ویژگی های این بازی می توان به ارتقا تجهیزات اتومبیل ها، به اشتراک گذاری امتیازات و گرافیک بی نظیر اشاره کرد

حمید بازدید : 218 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود After Earth - بازی موبایل بعد از زمین بعلاوه گیم دیتای بازی
با بازی خطر را در نزدیکی خود نابود کنید تا بار دیگر حیات در زمین ادامه یابد. موجودات اهریمنی و نابودگر این بار دست به کار شدند تا زمین را به نابودی بکشانند، پس از اینکه آنان حیات را بطور جزئی در زمین به نابودی کشاندند پسری با نام Will Smith که از این حوادث جان سالم به در برده خود را برای جنگی نابرابر و حساس آماده می کند و با پای خودش به دام مرگ نزدیک می شود، چیزی که در او باعث ایجاد قدرت شده است چیزی نیست بجز خود باوری و حس علاقه نسبت به زندگی افراد. داستان این بازی بر اساس فیلمی ساخته شده که اکثر شما آنرا قبلا دیده اید.
بازی پس از زمین یک بازی پر فراز و نشیب و چالش بر انگیز است، شما در بازی به جستجو در مکان های ناشناخته و حرکت رو به جلو می پردازید و هر چیز یا هر کسی که بخواهد مانع این پیشروی ها شود را باید نابود کنید در هر مرحله با اسرار و رموزی روبرو می شوید که همه ی اینها شما را به سمت فرد اصلی این حادثه سوق می دهند. در راه این سفر شما هیچ آرامش و استراحتی نخواهید داشت و دائما در تعقیب و گریز و مبارز هستید، در این مبارزات سلاح اصلی شما یک شمشیر برنده است که دشمنانتان از آن واهمه دارند. اگر که شما علاقه به بازی های پویا و پر جنب وجوش دارید به لینک دانلود این بازی مراجعه کنید و فرصت را از دست ندهید.

برخی ویژگی های بازی After Earth:
- 20 ماموریت خطرناک و پر رمز و راز
- لمس کردن خطرات و نابود کردن آن ها و وجود حس قدرت در بازی
- گیم پلی طولانی و بی نظیر
- محیط جذاب و واقعی همراه با کیفیت باور نکردنی
- همراه با گیم دیتا
- و...

حمید بازدید : 186 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود Windows 8 for Android v1.2 - نرم افزار موبایل شبیه ساز ویندوز 8

نرم افزار محبوب Windows 8 for Android  به شما این امکان را می دهند که ویندوز 8 را به همراه خود داشته باشید. به وسیله این نرم افزار می توانید برای دسترسی بیشتر برنامه های پرکاربرد را بر روی هوم اسکرین زیبای ویندور 8 قرار دهید. نرم افزار هایی مثل : مرورگر، تماس،اس ام ام،موبایل و... نرم افزار هایی هستند که شما بیشتر با آنها سروکار دارید.گوشی و یا تبلیت خود را به ویندوز 8 تبدیل کنید و یک رایانه به همراه خود داشته باشید و از جلوه های زیبای آن لذت ببرید. این نرم افزار برای سیستم عامل اندروید نسخه 2.1 و بالاتر طراحی شده است.

حمید بازدید : 189 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود Perfect Keyboard Pro 1.4.6 - نرم افزار موبایل کیبورد کامل اندروید

نرم افزار Perfect Keyboard Pro یک کیبورد کامل برای گوشی ها اندروید می باشد که البته بهترین مزیت آن پشتیبانی از زبان شیرین فارسی می باشد. شما می توانید بنا به سلیقه خودتان این کیبورد را سفارشی کنید. تنظیماتی مثل: 8 تم زیبا، استفاده از دیکشنری، تنظیم شدت لرزش، تبدیل گفتار به متن و ... . این کیبورد مطمئنا شما را شگفت زده خواهد کرد زیرا قابلیت هایی را دارا می باشد که شما متحیر می شوید.
از دیگر ویژگی های ممتاز و اضافه تر نسبت به کیبورد معمولی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- پشتیبانی از Multi-Touch
- پشتیبانی از کیبورد T9
- ساخت دیکشنری توسط کاربر
- غلط گیر خودکار
- استفاده از تصاویر دلخواه برای پشت زمینه کیبورد
- شخصی سازی رنگ کیبورد و کلیدها
- نمایش کلیدهای مکان نما با کشیدن رو کلید Space به سمت بالا
- تنظیم شدت ویبره در هنگام لمس کلیدها
- تنظیم میزان صدا در هنگام لمس کلیدها
- تنظیمات ارتفاع کلیدها ، اندازه نوشته ها و فاصله بین کلیدها
- نشانگر در متن
این نرم افزار برای سیستم عامل اندروید طراحی; و نسخه های 2.2 و بالاتر را پشتیبانی میکند.

حمید بازدید : 224 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود My Gesture Shortcut Launcher v3.12 - دسترسی آسان و سریع

مطمئنا نرم افزار My Gesture Shortcut Launcher یکی از پر کاربردترین نرم افزار ها برای شما خواهد بود. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به یکی از برنامه های گوشی خود نیاز فوری داشته باشید ولی در میان صفحات خود نمی توانید برنامه مورد نظر را به سرعت پیدا کنید. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که به هر برنامه یک الگو، شکل و یا عدد اختصاص دهید و آن را ثبت کنید تا زمانی که به آن نیاز دارید فقط آن شکل را بر روی صفحه خود با انگشتانتان بکشید. خواهید دید که برنامه بدونه این که زمانی از خود هدر داده باشید برای شما باز خواهد شد. این نرم افزار این قابلیت را به شما میدهد که برای هر یک از مخاطبان خود یک طرح در نظر بگیرید تا وقت خود را صرف جستو جو مخاطب نکنید. این نرم افزار برای سیستم عامل اندروید نسخه 2.1 و بالاتر طراحی شده است.

حمید بازدید : 195 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود Ringtone Maker Pro v1.3.5 - نرم افزار ساخت رینگتون موبایل

نرم افزار Ringtone Maker یکی از نرم افزار های پرکاربرد برای گوشی های اندروید است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که تمایل داشته باشید قسمتی از یک موزیک را برای زنگ گوشیتان و یا حتی اس ام اس قرار دهید. این نرم افزار به شما این امکان را می دهید تا قسمت مورد نظر موزیک خود را با دقت هرجه تمام و البته به راحتی جدا کرده و برای رینگتون انتخاب نمایید. شما می توانید موزیک ادیت شده خود را با فرمت های محبوب MP3, M4A ذخیره نمایید و حتی این موزیک را به اسم خودتان به اشتراک بگذارید و از موزیک های دیگران استفاده نمایید. با این نرم افزار می توانید رینگتون خودرا تا 40 ثانیه و آهنگ اس ام اس را تا 6 ثانیه را از موزیک اصلیتان جدا کنید. این نرم افزار برای سیستم عامل اندروید نسخه 1.6 و بالاتر طراحی و آماده شده است.

حمید بازدید : 203 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

Luis Lion یک شیر اهلی است! او حرف های شما را با صدای با مزه خود تکرار می کند. این شیر اهلی کار ها و عکس العمل های جالب زیادی را انجام می دهد. یکی از ویژگیهای مهم این بازی گرافیک سه بعدی بسیار زیبای آن می باشد.

بازی بسیار جالب و سرگرم کننده Talking Luis Lion v1.1

حمید بازدید : 204 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

نرم افزار Talking Tom Cat v1.1.7

Talking Tom گربه خانگی شماست. او به حرفهای شما گوش می کند و آنها را با صدای خود تکرار می کند. شما می توانید به او شیر دهید و با او بازی کنید! نرم افزار جذاب Talking Tom Cat را می توانید در ادامه مطلب با لینک مستقیم دانلود کنید.

حمید بازدید : 244 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید

.:: صفحات : 102 صفحه | زبان : فارسی | فرمت : PDF ::.

.•● فایل برنامه SDK اضافه شد ●•.

کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید نوشته مهرداد جاویدی و شهرام رامشت ، با ارائه توضیحات کامل به همراه تصاویر مربوطه ، به شما برنامه نویسی اندروید را از صفر آموزش میدهد.نرم افزارهای جانبی اندرویدی با استفاده از زبان جاوا نوشته می‌شوند و برای ارتباط با لایه‌های زیرین سیستم عامل می‌توانند از کتابخانه‌های جاوایی اندروید استفاده کنند.برای برنامه نویسی اندروید،فقط نیاز به یک کامپیوتر دارید که برنامه SDK و یک ایمولاتور موبایل را بر روی آن نصب کنید و کار را شروع کنید.

حمید بازدید : 164 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود Tango - نرم افزار موبایل تماس رایگان صوتی و تصویری

با نصب نرم افزار موبایل تانگو Tango بر روی گوشی تلفن همراه خود میتوانید به رایگان با دوستان خود تماس تلفن اینترنتی به صورت صوتی و تصویری برقرار کنید. شرط برقراری تماس به صورت رایگان نصب نرم افزار بر روی گوشی تلفن همراه خود و دوستان شما می باشد.بدین صورت که به دوستان خود پیشنهاد کنید تا نرم افزار را بر روی رایانه، تلفن همراه، تبلت خود نصب کرده و بدون هزینه و به صورت رایگان یک تماس صوتی و تصویری با کیفیت عالی بایکدیگر برقرار نمایید. شما میتوانید با این طریق با دوستان خود به ارسال پیام های صوتی و تصویری و ... بپردازید و همچنین در هنگام تماس تصویری از افکت های بسیار جذاب این نرم افزار استفاده نمایید.

حمید بازدید : 253 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود Google Play services v3.1.36 - نرم افزار موبایل سرویس اجرایی برنامه های گوگل

نرم افزار Google Play services به عنوان مکملی برای اکثر ابزارها و برنامه هایی است که توسط شرکت گوگل طراحی و به بازار عرضه شده است. نرم افزار هایی مانند Hangouts که ابزاری برای چت صوتی و تصویری می باشد برای اجراشدن به این برنامه مکمل نیاز دارد چرا که بدون وجود آن نمی توانید از این برنامه پرطرفدار استفاده کنید. با دانلود این ابزار کارآمد از سایت ما، از این پس امکان استفاده تمام برنامه های گوگل بدون هیچ مشکلی برای شما به وجود خواهد آمد.

حمید بازدید : 218 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود Angry Birds - بازی موبایل پرندگان خشمگین
بازی جذاب Angry Bird به یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های گوشی های تلفن همراه در سراسر جهان تبدیل شده است باز هم نسخه جدید این بازی پرندگان عصبانی که با اضافه شدن 30 مرحله جذاب به بازی که در سواحل دریا ادامه می یابد. شما باید به جنگ خوک های سبزی که تخم های پرندگان را به سرقت برده اند بروید و با قدرت ویرانگیری منحصر به فرد هر یک از پرندگان به نابود سازی استحکامات و قلعه خوک ها را نابود سازید.در نسخه جدید این بازی صدها خوک تنبل چاق و چله و پرندگان پودر شونده و با اضافه شدن 15 مرجله جذاب و قشنگ منتظر شما هستند!

حمید بازدید : 187 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود Prince of Persia Shadow & Flame - بازی موبایل شاهزاده ایرانی در سایه و آتش
پس از مدتها انتظار شرکت یوبی سافت نسخه جدید بازی فوق العاده شاهزاده ایرانی را برای آیفون و اندروید منتشر کرد. نسخه جدید این بازی Prince of Persia Shadow & Flame به نام سایه و آتش که همانند بازی های قبلی شما در طی 14 مرحله بسیار جذاب و نفس گیر سوار برکشتی شده و با بدست آوردن سلاح های گوناگون در سفرهای مختلف سعی بر نابود سازی دشمنان خود در 5 مکان مختلف نمایید. گرافیک فوق العاده و سه بعدی و منحصر به فرد این بازی را به یکی از محبوب ترین بازی های اکشن و سه بعدی تبدیل کرده است. نسخه جدید بازی با قابلیت اتصال به فیس بوک با قابلیت رده بندی، بازیکنان می توانند امتیاز هایی که در بازی به دست می آورند را در فیس بوک به اشتراک بگذارند.

حمید بازدید : 182 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود Bad Piggies - بازی موبایل خوک های بد
پس از ارائه موفق بازی چذاب پرندگان خشمگين Angry Birds شرکت Rovio تصمیم به انتشار نسخه جدید از این بازی پر ماجرا و هیجان انگیز می کند. داستان بازی Bad Piggies کمی متفاوت تر از بازی های قبلی است و اینار شما در نقش بچه خوک های بد و زشت ظاهر میشوید و باید از تخم هایی که پرندگان دزدیده اند محافظت کنید. این بار شما این شانس را دارید تا بازی را از دنیای دیگری و با بچه خوک های بد سبز رنگ دوست داشتی تجربه کنید!

حمید بازدید : 235 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود Facebook - نرم افزار موبایل شبکه اجتماعی فیس بوک

این بار قصد داریم تا برنامه ای برای اتصال به شبکه face book را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. با نرم افزار Facebook می توانید در هر کجا که اراده کنید به شبکه جهانی و محبوب فیس بوک وارد شوید و با دوستان خود گپ و گفت و گو کنید. این نرم افزار امکانات قابل توجهی همچون مشاهده استاتوس ها،‌ قابلیت اشتراک گذاری فایل های ویدئویی، صوتی و متنی،‌ خواندن نظرهای دیگران درباره استاتوس ها و همچنین اجرای بازی های آنلاین را در خود جای داده است و همین ویژگی هاست که باعث شده این نرم افزار طرفداران زیادی پیدا کند.

حمید بازدید : 195 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود The Lone Ranger - بازی موبایل تکاور تنها

سوار بر زین اسب شوید و با تاخت و تاز در زیر آفتاب سوزانا در یکی از بزرگترین نبردها در سرزمین تگزاس نقش آفرینی کنید. در بازی سه بعدی و سراسر ماجرایی The Lone Ranger شما آمده اید تا با حرص و طمع و هرج و مرج مبارزه کنید و عدالت را در غرب وحشی برقرار نمایید. راهزنان و غارتگران امنیت را از تگزاس ربوده اند، اینک شما مامور شده اید تا با بهترین سلاح ها و تجهیزات این قانون شکنان را مجازات کنید و امنیتی دوباره به شهروندان شهر کالبی هدیه دهید. با کسب امتیازات بیشتر می توانید سلاح و ابزار های جدید و همچنین اسب های تندرو به دست آورید.

حمید بازدید : 175 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)
Documents-To-Go

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 با استفاده از نرم افزار Documents To Go 3.0 Main App  می توانید به آسانی اسناد خود را در گوشی اندرویدی خود مشاهده کرده و یک آفیس کوچک در گوشی به همراه داشته باشید . این برنامه به صورت کامل از فرمت های DOCX،. XLS،. XLSX،. PPT،. PPTX پشتیبانی می کند .از این پس فایل های ورد ، اکسل و پاورپوینت خود را مشاهده کرده و یا آن ها را ویرایش کنید . یکی دیگر از قابلیت های اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان هماهنگ سازی با سرویس Google Docs اشاره داشت . لازم به ذکر است همچنین این برنامه از فایل های پی دی اف نیز پشتیبانی می کند .

ویژگی های اصلی :

پشتیبانی از فرمت های DOCX،. XLS،. XLSX،. PPT،. PPTX

 مشاهده آسان فایل های آفیس

امکان ویرایش فایل های آفیس

پشتیبانی از PDF

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,160
  • بازدید ماه : 1,160
  • بازدید سال : 27,825
  • بازدید کلی : 74,714